Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSЧетвер, 18.10.2018, 00:20


ХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХ
Меню сайту
Міні-чат
200
Посилання
Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 28
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Клуб "Перлина"

       

Клуб творчих вчителів

 « Перлина»

 Наш клуб ми, вчителі початкових класів Криворізького району,  назвали " Перлина". Він не просто створений, він народився в наших душах. Це місце, де ми можемо поділитися своїми думками, напрацюваннями, досягненнями в атмосфері доброзичливості і  поваги, взаємної підтримки. 

Девіз нашого клубу:

"Даруємо перли  світла і добра, себе продовжуючи  в дітях».

Сворюмо разом рецепти :

  • створення  умов для глибокого вивчення основ наук і отримання учнем класичної широкої освіти і міцних знань, у тім числі й через вивчення мов (рідної, іноземних, мови математики, інформатики тощо);
  • виховавання  почуття патріотизму до свого селища села та країни;
  • розвитку  у наших вихованцях уміння мислити творчо та приймати правильні рішення у складних ситуаціях; почуття власної гідності, незалежності, поваги до інших, відповідальності, працелюбності й доброти;
  • досягнення  гарного фізичного розвитку і сформувати звичку до здорового способу життя.

Щоб кожен наш вихованець відрізнявся :

  • умінням ставити запитання і знаходити правильні відповіді;
  • різносторонніми знаннями, в тому числі й іноземних мов та комп'ютерних технологій;
  • розвиненими комунікативними навичками;
  • умінням застосовувати отримані знання на практиці;
  • відповідальністю;
  • повагою до потреб інших.

Засідання  1 « Я – громадянин України».  

Мета засідання : 

  • формування  особистості громадянина України, в якому б гармонійно поєднувалися: ІНТЕЛЕКТ,  ЗДОРОВЯ та ВИХОВАНІСТЬ.

1. Прийом в члени клубу вчителя початкових класів Білої Валентини Миколаївни.

Увага! Увага!

 

  Я, пані Валентино звертаюся до Вас словами богині мудрості Афіни Палади:

   Дорога колего! З глибини віків, з Олімпу древньої Еллади  звертаюсь  я до вас п. Валентино!

   Неси у серці у своїм віднині накази мудрої богині. Світ ділиться

   На тих, хто вчить, і тих,  хто вміння здобуває. І тим, і другим – хай щастить! Дороги кращої немає!

   Знання – це світло, це надія, що втілює в реальність мрії.

   Ти стала членом клубу – цим гордися, душею й серцем всім присутнім поклонися! Пообіцяй нам членством дорожити і слави клубу  не  зганьбити! 

 

  • Обіцяю дотримуватися клубного закону, свято берегти і примножувати його традиції.
  • Поширювати його ідеї щодо виховання і навчання школярів серед колег – освітян рідного Криворіжжя.
  • Бути гідною звання члена клубу « Перлина».
  • Ось тепер, ви  пані Валентино, в нашій сім’ї, повноправний член клубу « Перлина».
  • Пані Анжело, вручіть пані Валентині символ нашого клубу – перлину, яку вона власноруч приєднає до всіх інших. ( Пані Валентина долучає перлину до всіх інших)
  • Пані Ларисо, а ви вручіть пані Валентині нашу відзнаку – належність до клубу.
  •  Слова пані Валентини і подарунки.
  • Тож час спливає і нам необхідно повернутися до нашої теми. Тема досить  на сьогодні актуальна, бо передбачає формування  особистості громадянина України, в якому б гармонійно поєднувалися
  • ІНТЕЛЕКТ
  • ЗДОРОВЯ
  • Та ВИХОВАНІСТЬ.
  • Прошу Вас, колеги, зайняти місце згідно ваших уподобань.
  • Отже громадянин України…Це  три кити - інтелект, здоров’я та вихованість.
  • Почнемо обговорення і почнемо його з інтелекту.  Що ж таке інтелект? Це передусім здатність особистості осмисленно набувати,  відтворювати та використовувати знання, розуміти конкретні та абстрактні ідеї, досягати відношень між ідеями  та об’єктами. Отже інтелект – це сукупність всіх пізнавальних функцій індивіда.  А як же впоратися вчителю з цими непростими завданнями?
  • І саме вчителю сьогодні необхідно розвивати в учнях ці  пізнавальні функції,  навчити кожну дитину за короткий проміжок часу освоювати, перетворювати і використовувати в практичній діяльності величезні масиви інформації, бо за словами Уінстона Черчеля « Хто володіє інформацією, той володіє світом».
  •  Дуже важливо організувати процес навчання так, щоб дитина активно, з цікавістю і захопленням працювала на уроці, бачила плоди своєї праці і могла їх оцінити.

  • У вчителя, як правило,  недостатньо часу на перевірку відповідей в кінці уроку. Тому досягнувши відеолізації тестування учитель може всім класом повторити вивчений матеріал, звернути увагу на ключові поняття й терміни, причинно – наслідкові зв’язки подій і явищ. Саме тому я в своїй роботі створюю і  широко застосовую різноманітні мультимедійні продукти. Останнім часом, прийшла до висновку, що умовах нашої школи, в якій немає жодної мультимедійної дошки, можна її замінити простим телевізором, використовуючи його в якості монітора, застосувавши технології  німецького програміста Ханса Вернера Хофмана, американського викладача  Девіда Марковіца,  що базуються на  використанні в програмі Power Point  різноманітних макросів: MoveTo, Drag and Drop, : Move Him… Ось як діють дані макроси. Крім макросів застосовую прийоми : «Пазли», «Виділи предмет за ознакою», «Анімований кросворд», «Мозаїка», «Анімована клавіатура», «Калькулятор», «Вкажи категорії», та інші. Тести відразу вкажуть учням на який бал вони засвоїли навчальний матеріал, як справилися із завданням уроку і на що слід звернути увагу.
  • Ми вважаємо, що саме застосування ІКТ дає можливість учителю сформувати в учнів навички 21 століття.
  • Проте я бачу, що  колеги, що  в групі « Здоров’я» не зовсім згодні з нашою позицією. Так?
  • (Слово групи «Здоровя»)
  • Але група « Виховання» має свою точку зору. То ж вам слово.
  • Група « Виховання»
  • Шановні перлинки, сьогодні у нас вперше на засіданні Пані Валентина, яку ми тільки – но прийняли до клубу, і вона також має  з вами поділитися  засобами щодо виховання молодших школярів.
  • Слова пані Валентині.
  • То ж любі, маємо три точки зору, всі вони заслуговують на увагу і настав час оголосити рецепти: формування інтелекту, здоровя та виховання громадянина України.
  • Рецепт Інтелекту :
  • Педагогічним працівникам працювати над розвитком вищого пізнавального інтересу учнів засобами інформаційно-комунікативних технологій для успішного подальшого функціювання  в суспільстві, досягнення ситуації успіху в особистому житті, здатності до оригінальності та інноваційної діяльності.
  • Від себе особисто я хочу додати ще один рецепт, який буде корисний кожному вчителю – це рецепт учительської молодості.
  • Систематично вживайте бальзам мудрості, коктейль творчості, каву бадьорості, відвар пунктуальності, настрій терпимості, екстрат людяності. Виконуйте все це ретельно і будете вічно молодими і бажаними.
  • Всі рецепти я прошу передати нашому прес-секретарю для подальшої публікації на сайті.

 Рекомендації щодо  національно - патріотичного виховання молодших школярів. див тут

  • Дякую за цікаву інформацію, тема наша вичерпана. Але зараз ми повинні визначитися  з темою для наступного засідання.
  • Які будуть пропозиції?
  • Дякую, любі. Гадаю, що всі ваші пропозиції можливо об’єднати в одну « Розвиток критичного мислення  як моделі для навчання і виховання громадян суспільства майбутнього».

Наша офіційна частина закінчена, а зараз переходимо  до створення ще одного рецепту – рецепту нашої неперевершеності. Сьогодні у нас в гостях майстер, який навчать нас з вами сучасному манікюру. Тож вітаймо його. 

Засідання 2                       

Критичне мислення як цього навчати

Розвиток критичного мислення — це дуже важливий аспект не лише у навчанні, а і в повсякденному житті, де герої є реальними, а їхні вчинки — це дії твої і твоїх дітей. Навчити дітей мислити критично — означає правильно поставити запитання, направити увагу в правильне русло, вчити роботи висновки та знаходити рішення, Для того, щоб кожна дитина могла розвинути свої творчі можливості, необхідне розумне керівництво з боку вчителя.

Критичне мислення – це процес, під час якого людина може охарактеризувати явище або предмет, виразити своє ставлення до нього шляхом полеміки або аргументації власної думки, знайти вихід з будь-якої ситуації.

Критичне мислення – це вміння активно, творчо, індивідуально сприймати інформацію, оптимально застосовувати потрібний вид розумової діяльності, різносторонньо аналізувати інформацію, мати особисту, незалежну думку та вміти коректно її відстоювати, уміти застосовувати здобуті знання на практиці. Критичне мислення – це процес, який найчастіше починається з постановки проблеми, продовжується пошуком і осмисленням інформації, закінчується прийняттям рішення щодо розв'язання поставленої проблеми.

 

Засідання 3.                                                                      Дорога до успіху в колі першого ступеня

 

Від нас, від нашого вміння, від нашої майстерності,від нашого мистецтва та мудрості залежить життя,здоров'я, розум, характер, воля, інтелектуальне

обличчя, місце та роль у життя, щастя підростаючого покоління.     

                                                              В. О. Сухомлинський

                  Дорогі члени клубу « Перлина», я вітаю Вас на  черговій зустрічі. І сьогодні ми розглянемо одну із актуальних  на теперішній час тему «Створення ситуації успіху молодших школярів через формування ключових компетентностей».

    В.О.Сухомлинський писав: "Дати дітям радість праці, радість успіху в навчанні, збудити в їхніх серцях почуття гордості, власної гідності — це перша заповідь виховання. Дитяча душа як чистий аркуш паперу ... Записи на ньому роблять батьки, друзі, оточуючі. Та чи не найважливішими є записи, зроблені педагогом на чистому аркуші дитячої душі. І головними його гаслами в цій роботі повинні стати такі: "Допоможи! Не зашкодь!"

   Таким чином, народження педагогічної технології "Створення ситуації успіху" було зумовлено самим життям. Як допомогти дитині осягнути радість від свого розуму, емоцій, своєї неповторності? Вирішити ці проблеми допоможуть уроки співтворчості, де вчитель і учень, як, рівний з рівним, намагаються осягнути в спільній праці вершини прекрасного, де головне місце в роботі надається учневі, враженому від спілкування з текстом. На вчителя покладаються лише організаторські функції: як скерувати роботу, у яке русло спрямувати роздуми, як змусити працювати уяву, фантазію, розумові, пізнавальні, творчі здібності, щоб в очах учнів засвітилася радість, щоб у кожного з них з'явилася впевненість у своїх силах.

      Покликана допомогти нам у цьому педагогічна технологія "Створення ситуації успіху" базується на працях А.С.Макаренка, В.О.Сухомлинського та інших видатних педагогів. Наприклад, у своїй педагогічній діяльності А.С.Макаренко розробляв ідею "завтрашньої радості", а В.О.Сухомлинський розвинув її у створеній ним "Школі радощів". Результати діяльності цих педагогів підводять нас до усвідомлення можливостей упровадження в навчально-виховний процес сучасної школи такої педагогічної технології, яка була б націлена саме на те, як викликати в дітей почуття радощів, забезпечити успіх у навчанні. Якщо ми не бажаємо "зламати" дитину в період формування її особистості, маємо мету допомогти в розвитку, оберігаючи природну індивідуальність, то ні в якому разі не можна позбавляти дитину чекання "завтрашньої радості", віри у свої можливості, сподівань на позитивні перспективи в майбутньому.

   Чому саме цю тему ми сьогодні будемо обговорювати ? А тому що  сьогодні ми є очевидцями того, що у наших вихованців знижується захопленість навчанням, все частіше ми говоримо про неуспішність  і аналізуючи  приходимо до висновку, що цьому сприяють певні причини.

 А саме :

  • Низький рівень мотивації в сім`ї, взаємовідносини з оточуючими, статус в школі, класі, групі.
  • Інтелектуальна пасивність.
  • Неправильні способи і навички навчальної роботи.
  • Неправильне формування відносин до навчання.

 

 

Модель учителя "Школи радості"

Буклет

 

Рекомендації:

1. Проаналізуйте проведені вами заняття з учнями (визначте, на що ви більше робите акцент: на успіхи чи невдачі учнів).

2. Спробуйте знайти для себе аргументи, які переконують вас у тому, що «успіх у навчанні — єдине джерело внутрішніх сил учня, що народжує енергію для подолання труднощів і бажання учитися».

3. Визначте для себе умови застосування педагогіки успіху в навчально-виховному процесі  (власний педагогічний потенціал, індивідуальні особливості учнів, філософія позитивного мислення тощо).

4. Залежно від ситуація, яка складається в навчально-виховному процесі, використайте відповідну педагогічну стратегію досягнення успіху.

5. Виберіть техніку підтримки, щоб допомогти учням відчути свою інтелектуальну спроможність. Вони особливо потрібні учням, що бояться невдач, відмовляються навіть від спроб що-небудь робити, мають потребу в особливих способах, що підвищують їхній рівень «Я можу».

6. Ефективному використанню педагогіки успіху сприятиме ваша позитивна установка щодо учнів. 

 

 

Інтеграція навчального процесу як чинник формування цілісної картини світу у молодших школярів

Засідання 4

Наберись сміливості і зроби спробу!

Одного разу цар вирішив  випробувати  усіх своїх придворних, щоб узнати, хто із них здатен зайняти важливу державну  посаду. Натовп сильних та мудрих чоловіків обступили його.

« О, ви піддані мої, - звернувся до них цар, - у мене є для вас дуже тяжке завдання, і я хотів би дізнатися, хто зможе його виконати». Він підвів присутніх до величезного дверного замка, такому величезному, якого ще ніхто ніколи не бачив. « Це найбільший замок і найтяжчий, який коли – небуть був у моєму царстві. Хто із вас зможе його відкрити? – спитав цар.

   Одні  придворні тальки заперечливо похитали головами. Інші, які вважалися мудрими, стали розглядати замок, однак  невдозі зізналися, що не зможуть відкрити його. Якщо вже мудрі потерпіли поразку, то сильним підданим нічого не залишалося, як визнати, що це завдання їм не під силу, що це завдання надто важке для них. Лише один візир підійшов до замка.

  Він став уважно його оглядати і  обмацувати, потім  спробував різними способами здвинути його з місця, і нарешті, одним ривком  смикнув його.  О чудо – замок відкрився! Він просто був не повністю защипнутий. Тоді цар оголосиів : « Ти отримаєш місце при дворі, тому що покладаєшся не тільки на те, що бачиш і чуєш, але розраховуєш на власні сили і не боїшся зробити спробу».

Сучасний учитель повинен йти в ногу з часом, впроваджуючи нові технології. Виникає питання: чому ж ми продовжуємо використовувати ті методи навчання, які викликають нудьгу, втому, чому нічого не робимо для зміни цієї ситуації?  Але ж можна впровадити в практику своєї роботи нові форми та методи реалізації освітніх програм, тим більше , що серйозна потреба в цьому давно вже існує. Як це зробити? Все просто, як в притчі: «Наберись сміливості –зроби спробу!»

 І сьогодні ми зібралися поговорити і подискутувати над питанням реалізації  рекомендацій МОН України, щодо широкого впровадження в освітній процес початкової школи  нестандартних уроків – інтегрованих ( коли в межах одного уроку вивчається матеріал  різних навчальних предметів) ( бінарних інтегрованих  – коли у межах двох уроків опрацьовується матеріал двох і більше навчальних предметів), які є, на думку вчених, психологів, методистів  однією з форм формування в учнів цілісної картини світу.

Це питання не нове для кожного із нас, давно нам знайоме, але сьогодні я , думаю, у нас є можливість  висловити своє бачення по реалізації даного завдання.

 

 

 

 

Вхід на сайт
Привіт, Гість
AvatarnoAvatar Мій профиль
Міні-чат Онлайн радио Опрос
Привіт, Гість
Зареєструйтеся або авторизуйтеся і отримайте всі переваги сайту.

Пошук
Посилання

«Методичний портал»

Наша кнопка
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Архів записів
Друзі сайту
Сходинки до вершин знань

Copyright MyCorp © 2018
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz