Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSП`ятниця, 20.09.2019, 07:16


ХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХ
Меню сайту
Міні-чат
200
Посилання
Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 30
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

продовження

Завдання для самоосвітньої роботи між засіданнями:

  1. взяти до уваги рекомендації «Як створити і провести квест-урок»:
  1. опрацювати статтю «Інтегровані уроки : від теорії до практики»: https://naurok.com.ua/post/integrovani-uroki-vid-teori-do-praktiki
  2. підготовка, презентація та розповсюдження інноваційного досвіду щодо впровадження Державного стандарту початкової освіти в мовно-літературній освітній галузі.

     

 

Засідання 3

Тема. Педагогіка партнерства як ключовий компонент Нової української школи. Математична освітня галузь

Зміст роботи

Форма проведення

Відповідальні

І

Педагогіка партнерства як продуктивна форма взаємодії вчителя та учнів ( Див. тут).

Тренінг

 

 

1.Інтеграція у навчанні молодших школярів математики.

2. Інтерактивні форми організації навчальної діяльності молодших школярів на уроках математики:

  • кейс-технологія ( Див. тут);
  • «перевернуте навчання» (Див.тут);
  • сторітелінг;
  • технологія «боншо»;
  • технологія квестів;
  • технологія «кольорові капелюхи»
  • капелюхів мислення Едварда Де Боно);
  1. Шляхи розвитку критичного мислення молодших школярів на уроках математики. (Див. тут).
  2. Вивчення математичних понять і закономірностей у проектній діяльності.
  3. Педагогічна технологія STEM як засіб реформування освітньої системи України.
  4. Групові методи роботи на уроках у початковій школі.

 

Аукціон

методичних

ідей ( Див. тут).

 

ІІ

Формування предметної математичної компетентності учнів початкових класів через розв’язання нестандартних задач на уроках математики

Практикум

 

Рекомендації: 

1.Використовувати інтерактивні форми організації навчальної діяльності молодших школярів на уроках математики.

2.Стимулювати учнів до використання різноманітних способів виконання завдань без побоювання помилитися, одержати неправильну відповідь.

3. Створювати педагогічну ситуацію спілкування, що дозволяє кожному учневі, незалежно від ступеню його готовності до уроку, виявляти ініціативу, самостійність і винахідливість у способах роботи.

4. Заохочувати прагнення учнів до самостійної роботи, аналізувати під час роботи інтерактивні форми організації навчальної діяльності, визначати та підтримувати всі прояви діяльності, що сприяють досягненню учнями мети.

5.Ознайомитися з добіркою матеріалів, які допоможуть запровадити принципи STEM-освіти у навчальний процес:

6.Взяти до уваги статтю «Чому LEGO у школі – це круто»:

  1. https://osvitoria.media/experience/tseglynka-za-tseglynkoyu-yak-vykorystovuvaty-lego-na-urokah/

7. Ознайомитися з відео-матеріалом «Шість капелюхів: прийом-гра для розвитку критичного мислення»: https://naurok.com.ua/post/shist-kapelyuhiv-priyom-gra dlya-rozvitku-kritichnogo-mislennya

8.Ознайомитися з літературою по впровадженню групових методів навчання:

  • Лійметс Т.В. Групова робота на уроці. – К., 2005
  • Галіцина Л. Ігри для дорослих. Інтерактивні методи навчання. – К., 2005
  • Методичний порадник: форми і методи навчання / укладач Б.О.Житник. – Х.: А.С.К., 2014

       

Вхід на сайт
Привіт, Гість
AvatarnoAvatar Мій профиль
Міні-чат Онлайн радио Опрос
Привіт, Гість
Зареєструйтеся або авторизуйтеся і отримайте всі переваги сайту.

Пошук
Посилання

«Методичний портал»

Наша кнопка
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Архів записів
Друзі сайту
Сходинки до вершин знань

Copyright MyCorp © 2019
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz