Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSНеділя, 19.08.2018, 12:21


ХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХ
Меню сайту
Міні-чат
200
Посилання
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 27
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Засідання МО, рекомендації 2014 - 15 н.р.

   2014 - 2015 н.р.

 І засідання

Цілеспрямований процес навчання та виховання молодших школярів - результативне виконання державного стандарту 

План роботи

Серпень, 2014 р.

1.Теоретична частина
1.1. Про підсумки роботи методичного об’єднання в 2013-2014    навчальному році.

                                                                                                           (Кравець О.В.. – керівник РМО )

1.2. Особливості організації навчально-виховного процесу   у 3 -му класі у 2014-2015 н.р. та завдання на новий навчальний рік. Обговорення і затвердження плану роботи методичного  об’єднання вчителів початкових класів на 2014-2015 н. р.

                                                                                       (Леонтьєва А.О. – методист відділу освіти )

2.Практична частина

2.1..Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу у 3-х класах загальноосвітніх навчальних закладах

2.2.Опрацювання інструктивно-методичного листа «Вимоги щодо ведення класного журналу в 1-4 класах загальноосвітніх навчальних закладів».  Про ведення обов’язкової шкільної документації.

2.3. Методичні рекомендації щодо організації та проведення  першого уроку в початкових класах.

                              (Леонтьєва А.О. – методист відділу освіти, Кравець О.В.. – керівник РМО )

 

Рекомендіції: 

 1.   Тримати на контролі вивчення методичних рекомендацій  щодо організації навчально – виховного процесу в початкових класах в 2014-2015 навчальному  році.

 2. Вивчати основні нормативні документи, що регламентують функціонування початкової школи, продовжувати вивчення особливостей нової програми та                 Державного стандарту початкової освіти.

3. Поповнювати банк даних по впровадженню інноваційних технологій. Активізувати роботу по пропаганді досвіду через розміщення матеріалів у педагогічних періодичних виданнях.

4. Активізувати роботу по підготовці та проведенні теоретичних та практичних семінарів, педагогічних читань, науково-практичних конференцій.

5. Сприяти  розвитку творчого потенціалу педагогічних кадрів. Творчі звіти кращих вчителів по роботі над проблемою.

 

 

2 засідання

Спільна діяльність вчителя та учнів - сприяння розвитку творчої активності учнів

жовтень 2014 року

1. Теоретична частина

1.1. Виступи на тему : " Спільна діяльність вчителя та учнів - сприяння розвитку творчої активності учня" 

(Каращук М.А.; Стеблянко С.О.; Кучеренко Т.М.)

    

 

1.2. Участь  в РМО вчителів інформатики - Врахування вікових особливостей учнів при підготовці та проведенні уроків інформатики  в початкових класах.

Виступи можна переглянути за посиланням : http://u.to/WH55CQ ; http://u.to/en55CQ

       

1.3. Тренінг педагогічних знань і навичок : структура і зміст державного Стандарту.

(Ертман Г.К.; Стеблянко С.О.;Кучеренко Т.М.)

Матеріали тренінгу дивись тут : http://u.to/Ykt5CQ

    

    

2. Практична частина

2.1. Відкритий урок з використанням парної і групової  форм роботи.

( Червоношахтарська ЗОШ, Кравець О.В.)

 Конспект відкритого  уроку  дивись тут:  http://u.to/ZWh5CQ

Презентація до уроку тут : http://u.to/PWl5CQ

 

2.2. Самоаналіз уроку.

2.3. Знайомство з новинками педагогічної літератури, новими ідеями.

    

 

( Кравець О.В. - керівник РМО)

Рекомендації :

      1. Продовжувати впровадження нового  Державного стандарту початкової освіти  навчальних планів та програм.

 

      2. Вчителям в своїй роботі використовувати сучасні інформаційні техноголії, впроваджувати  інтерактивні методи навчання.

 

      3. Забезпечувати особистісно – орієнтований, індивідуальний і диференційований підхід до розвитку особистості учня у процесі навчання.

 

      4.  Продовжити ознайомлення з новинками  педагогічної літератури, новими ідеями та впроваджувати їх в своїй роботі.

 

 

3 засідання

Дата проведення -  09.01.2015 р

 

Круглий стіл РМО вчителів 3 класів

Формування моральних якостей учнів початкової школи на уроках та в позаурочний час

 План проведення

              1.   Формування моральних якостей учнів – шлях до морально здорової, психологічно стійкої особистості.

                   (Пікуля Галина Василівна – вч. Глеюватської ЗОШ). Дивись тут 

 

       2.     Погляди на моральне виховання в педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського та Ш. О. Амонашвілі.                                                                                                                                                                                  

              (Ремінська Вікторія Олександрівна – вч. Радіонівської ЗОШ)

        3.      Шляхи формування моральних якостей учнів на уроках та в позаурочний час.                                                                                                                                                                                                                            

                    (Рєзнік Маргарита Миколаївна – вч. Гейківської ЗОШ

             Плахтієнко Наталя Іванівна – вч. Красінської ЗОШ)

        4.      Практичний аспект формування моральних якостей учнів початкової школи

             ( Погонець Лариса Михайлівна – вч. Червонозабійницької ЗОШ)

 

         5.      Форми та методи формування моральних якостей учнів початкової школи ( з досвіду).

                     ( Черней Наталія Миколаївна – вч. Грузького НВК  Дивись тут

                      Щербакова Інна Володимирівна – вч. Валівської ЗОШ)

 

     

 

     

 

     

 

         Однією з нагальних проблем, які стоять сьогодні перед педагогами, є формування  високоморальної  особистості майбутніх громадян України. Це зумовлено тими соціальними умовами, що випливають з процесу демократизації нашого суспільства, зростанням вимог до моральної вихованості підростаючого покоління. З метою виховання стійких моральних якостей в колективі молодших школярів

    Рекомендуємо:

1.    Основою морального виховання вважати моральну освіту, мета якої - повідомити дитині сукупність знань про моральні принципи і норми суспільства, якими вона повина оволодіти.

2.    Спиратись на колективістську активність молодшого школяра,на позитивне ставлення до суспільства, як важливу передумову формування особистості дитини в колективі.

3.    Роз'яснювати необхідність дисципліни, формувати у дітей її сприйняття як явища моральног, забезпечувати додержання доцільного, точного режиму.

4.    Формувати вміння володіти собою, вдосконалювати навички самостійної поведінки.

5.    Звертати особливу увагу на формування патріотичних якостей, як складової морально-духовної особистості. Використовувати з цією метою народний фольклор.

6.    Враховувати вікові та психологічні особливості розвитку особистості на різних етапах життя.

7.    Обирати форми організації і методи морального виховання в залежності від індивідуальних особливостей дітей.

 

4 засідання

Дата проведення 6 20.03.2014 р 

 Проблемне навчання - перспективний напрям формування творчих здібностей учнів

План проведення :

1. Теоретичний блок

1.1. Актуалізація теми. Мозковий штурм.

( Леонтьєва А.О., методичт РНМК)

1.2. Доповідь " Проблемно - пошукові ситуації на уроках як мотиваційний компонент"

(Прадюх А.М., вчитель Веселівської ЗОШ)

2. Прауктичний блок

2.1. Відкритий урок з використанням проблемного навчання.

(Фурт О.В., Лозуватська ЗОШ №2)

2.2. Майстер - клас " Панорама творчості"

(Чубелюк С.В., Широківська ЗОШ; Тарасова Н.С., Златоустівська ЗОШ; Ніколаєнко Т.І., Надеждівський НВК).

3. Методичний блок

( Кравець О.В., керівник РМО).

 

Методичні рекомендації по використанню елементів проблемного навчання

Щоб учень активно сприймав нові знання, не був байдужим, слід створити проблемні ситуації, які були б перехідним моментом від активізації знань до вивчення нового матеріалу

​​1. У процесі здійснення проблемного навчання враховувати індивідуальні, вікові особливості учнів, здійснювати процес диференціації навчання, впроваджувати групові форми організації навчальної діяльності учнів, надавати перевагу при цьому гетерогенним групам.

2.  Реалізовуючи принцип систематичності здійснення проблемного навчання, пам’ятати слова К.Д.Ушинського, що привчати учнів виконувати розумову працю необхідно поступово;     

● будувати навчальний процес так, щоб вивчення нового матеріалу спиралося на знання попереднього;   

● пам’ятати, що на кожному уроці є невирішені проблеми, які потрібно розв’язувати, спираючись на знання попереднього матеріалу;    

 ● не забувати, що чим частіше вирішувати проблеми, тим процес їх розв’язування буде менш болісним, більш простим.

3. Перед вирішенням проблемних завдань мотивувати необхідність їх виконання. Пам’ятати про те, що мети можна досягти лише у тому випадку, коли дитині зрозуміло, для чого вона виконує завдання. Необхідно поступово ускладнювати проблемні завдання, поступово вносити в них щось нове, невідоме. Спочатку вчитель показує учням, як розв’язувати проблемне завдання, пропонує їм виконати аналогічне.

Учитель повинен звернути увагу на необхідність урізноманітнення у рамках пізнавальної ситуації одного виду, тобто на одному уроці повинні розв’язуватися пізнавальні, оцінюючі, організаторські, виробничі та інші проблеми. Необхідно пам’ятати слова відомого психолога С. Л. Рубінштейна, що “кожна людина бачить тим більше нерозв’язаних проблем, чим ширше коло її знань; вміння бачити проблему – функція знань”.
 

 

 

 

         

 

 

Вхід на сайт
Привіт, Гість
AvatarnoAvatar Мій профиль
Міні-чат Онлайн радио Опрос
Привіт, Гість
Зареєструйтеся або авторизуйтеся і отримайте всі переваги сайту.

Пошук
Посилання

«Методичний портал»

Наша кнопка
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Архів записів
Друзі сайту
Сходинки до вершин знань

Copyright MyCorp © 2018
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz