Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSЧетвер, 19.07.2018, 03:07


ХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХ
Меню сайту
Міні-чат
200
Посилання
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 27
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Засідання Мо за 2013 - 2014 н.р

 

 

Школа - це майстерня, де формується

думка підростаючого покоління, треба міцно тримати

 її в руках, якщо не хочеш випустити з рук майбутнє.

А.Барбюс

Серпень 2013р.

Тема засідання МО: " Цілеспрямований процес навчання та виховання молодших школярів - результативне виконання державного стандарту"

План проведення засідання методичного об'єднання

1. Теоретична частина

     1.1. Аналіз роботи РМО за минулий навчальний рік.

                                                      Кравець О.В. - керівник РМО

     1.2. особливості організації навчально - виховного процесу у 2 класі у 2013 - 2014 н.р.

                                                      Леонтьєва А.О. - методист відділу освіти Криворізької РДА

2. Практична частина

      2.1. Виставка програмово - підручникового забезпечення для 2 - го класу.

                                                      Леонтьєва А.О. - методист відділу освіти Криворізької РДА

      2.2. Методичні рекомендації щодо проведення першого уроку у 2013 - 2014 н.р.

Рекомендації

вчителям 2 - х класів:

 

1. Ретельно вивчити зміст освітніх галузей Державного стандарту початкової освіти.

2. Спланувати роботу навчально - виховного процесу відповідно нових програм і підручників.

3. Широко використовувати інформаційно - комунікаційні технології на уроках у початковій школі.

4. Поширювати здоров'язберігаючі технології в навчально - виховному процесі.

5. Якісно готувати учнів для участі у міжнародних, всеукраїнських, обласних конкурсах.

6. Ретельно відпрацьовувати зміст навчального матеріалу, системно проводити повторення та підготовку до державної підсумкової атестації.

 

 

Дати дітям радість праці, радість успіху у навчанні, здобути в їхніх серцях почуття гордості, власної гідності-це перша заповідь виховання.

 

У наших школах не повинно бути нещасних дітей, душу, яких гнітить думка, що вони ні на що не здібні. Успіх у навчанні – єдине джерело

внутрішніх сил дитини, які породжують енергію для переборення труднощів, бажання вчитися.

 В.О. Сухомлинський

 

 

 

Жовтень 2013р.

Тема  засідання МО : "Доцільна сукупність різних засобів, умов, компонентів педагогічної діяльностіяка забезпечує досягнення освітніх виховних цілей".
 
План проведення засідання методичного об'єднання

І. Організаційна частина.

ІІ. Теоретична частина

 2.1Доповідь на тему «Використання творчих вправ як засобу мотиваційного забезпечення процесу навчання» 

                              Резнік М.М

 2.2. Роль оцінки у формуванні позитивного ставлення учнів до навчання та причини невстигання молодших школярів.

                               Ніколаєнко Т.І.

  2.3. Тестування і діагностика як об’єктивний метод контролю якості знань учнів та один із засобів подолання неуспішності школярів. 

                               Матюха В.В.

ІІІ. Практична частина.

 3.1. Обговорення відкритого уроку у Радушанській СЗШ.

3.2. Майстер – клас. Методика проведення «Хвилинок каліграфії».

                                  Стеблянко С.А.,  Тимофієва О.С.

ІV. Заключна частина.

4.1.  Підведення підсумків роботи методичного об’єднання.

4.2. Рекомендації з питання «Доцільна сукупність різних засобів, умов, компонентів педагогічної діяльності, яка забезпечує досягнення освітніх і виховних цілей».

 
Рекомендації вчителям 2-х класів:
 
  • На всіх уроках використовувати творчі вправи і завдання, як засіб мотиваційного забезпечення процесу навчання.
  • Використовувати в своїй роботі діагностику, тестування, як об᾿єктивний метод контролю якості знань учнів.
  • З метою формування позитивного ставлення учнів до навчання досягнення учнів оцінювати об’єктивно, мотивуючи кожен бал.
  • Створювати позитивну атмосферу на уроках.
  • На уроках активно використовувати ІКТ, як один з компонентів, який забезпечує успішне досягнення освітніх і виховних цілей і викликає зацікавленість учнів на уроці.
  • Для запобігання невстигання молодших школярів  створювати ситуацію успіху на уроці для кожного учня, як у власній роботі, так і в роботі всього класного колективу.
  • Використовувати нестандартні форми уроків, ігрові ситуації, інтерактивні технології у навчально – виховній роботі для забезпечення успішного процесу навчання.

 

Учитель, який хоче мати високі результати навчання, повинен знати стилі пізнання своїх учнів, покладати це в основу організації спільної діяльності педагога і школярів на уроці.  

В. Сухомлинський 

січень 2014р.

Тема  засідання МО : Круглий стіл "Перші здобутки впровадження Державного стандарту".
 
План проведення засідання методичного об'єднання

1. Творчий підхід та емоційно - цінісне ставлення до вивчення  математики.

( Ертман Катерина Григорівна - вчитель Лозуватської ПШ-с; Черней Наталя Миколаївна -  вчитель Грузького НВК; Курілкіна  Олена Олександрівна - вчитель Новопільського НВК).

2. Мова і література – це не тільки  предмети, а й найважливіший засіб навчання, виховання і розвитку особистості.

(Назаренко Руслана Іванівна - вчитель Орджонікідзенської  ПШ-с; Сапель Віра Іванівна - вчитель Новопільського НВК; Резнік Маргарита Миколаївна - вчитель Гейківської ЗОШ;  Щербакова Інна Володимирівна - вчитель Валівської ЗОШ).

3. Дослідницька робота, як розвиток пізнавальної діяльності молодших школярів на уроках природознавства.

        ( Черепанова Таміла Миколаївна - вчитель Христофорівської ЗОШ; Чубелюк Світлана Вікторівна - вчитель Гейківської ЗОШ;  Ярова Наталя Георгіївна - вчитель Кіровської ЗОШ; Таран Любов василівна - вчитель Недайводського НВК).

4. Розвиток в учнів технологічної та інформаційно – комунікаційної компетентностей для реалізації творчого потенціалу учнів та їх соціалізації в галузі «Технології».

( Погонець Лариса Михайлівна - вчитель Червонозабійницької ЗОШ; Фурт Ольга Вікторівна - вчитель Лозуватської ЗОШ №2;  Стеблянко Світлана Олександрівна - вчитель Лозуватської ЗОШ №1;Пікуля Галина Василівна - вчитель Глеюватської ЗОШ).

 

5. Практичний аспект впровадження здоров’язберігаючих  технологій на уроках фізичного  виховання та основ  здоров’я.

     ( Плахтієнко Наталя Іванівна - вчитель Красінської ЗОШ; Макєєва Світлана Валентинівна - вчитель Радушненської ЗОШ;  Ремінська  вікторія Олександрівна - вчитель Радіонівської ЗОШ).

 

6. Формування емоційно – почуттєвої сфери учнів, їх художніх здібностей і мислення на уроках мистецтва.

( Матюха Валентина Вадимівна - вчитель Радушненської ЗОШ; Прадюх Анжела Миколаївна - вчитель Веселівської ЗОШ; Кульпанова Людмила Олександрівна -  

   вчитель  Златоустівської ЗОШ).

 

За участю кандидата педагогічних наук , доцента і завідуючою кафедри змісту і методики початкового навчання 

 

Олени Анатоліївни Павлик

          

 

  Рекомендації районного методичного об'єднання вчителів

1. З метою формування ключових компетентностей  майбутнього випускника початкової школи в своїй роботі спиратися на особистісно - орієнтований підхід, створюючи сутуації успіху для кожного вихованця.

2. Освітні досягнення учнів досліджувати шляхом діагностування та монітрингу якості освсіти.

3. Впроваджувати у навчально - виховному процесі проектні технології, враховуючи критерії виховних напрямків Стандарту.

4. Працюючи над своєю самоосвітою та самовдосконаленням вчителям продовжити впровадження засад Державного стандарту.

5. Включити до плану роботи методичного об'єднання експрес - консультації  огляду новинок педагогічної преси щодо впровадження Стандарту.

 березень 2014р.

 

Тема засідання : " Віртуальне спілкування. Дослідницька діяльність як спосіб стимулювання пізнавальної активності учнів".

План проведення засідання методичного об'єднання

1. Пошуково-дослідницький метод як інноваційна діяльність вчителя початкових класів у контексті креативної освіти.

         (Назаренко Руслана Іванівна,  вчитель Орджонікідзенської ПШ-сад )

2. Проблемно-пошукові ситуації на уроках у початкових класах як мотиваційний компонент (майстер-клас).

                                                                                                                                                                                                  (Гайдай І.М. Зеленогайська ЗОШ)

3.Методи шести капелюхів.    

                                                                                                                                                                        (Фурт Ольга Вікторівна, вчитель Лозуватської ЗОШ №2,  Ертман Катерина Григорівна,   вчитель Лозуватської ПШ-сад)

4. Відкритий урок в Кіровській СЗШ.        

                                                                                                                                                                                                   (Ярова Наталя Георгіївна, вчитель Кіровської ЗОШ)

 5. Практичні результати пошуково- дослідницької роботи в початкових класах.

                                                                                                                                                                                                   (Презентації вчителів 2 класів)

 6.Психологічне здоров'я вчителя і учнів (хвилинки релаксації ).

                                                                                                                                                                                                  (Прадюх Анжела Миколаївна,  вчитель Веселівської ЗОШ,  Щербакова Інна Володимирівна, вчитель Валівської ЗОШ)

     

 

 

Вхід на сайт
Привіт, Гість
AvatarnoAvatar Мій профиль
Міні-чат Онлайн радио Опрос
Привіт, Гість
Зареєструйтеся або авторизуйтеся і отримайте всі переваги сайту.

Пошук
Посилання

«Методичний портал»

Наша кнопка
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Архів записів
Друзі сайту
Сходинки до вершин знань

Copyright MyCorp © 2018
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz