Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSВівторок, 13.11.2018, 23:49


ХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХ
Меню сайту
Міні-чат
200
Посилання
Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 28
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Засідання РМО, рекомендації 2016 - 2017 н.р.

Засідання РМО, рекомендації 2016 - 2017 навчальний рік

Лише той Учитель, хто живе так, як навчає

              ( Г. Сковорода)

 

НАУКОВО - МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА РМО 

"ІННОВАЦІЙНА  ДІЯЛЬНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ ЯК УМОВА РОЗВИТКУ КРЕАТИВНОСТІ  УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ”:

  • Розвиток інтелектуальних здібностей школярів.

  • Підвищення результативності освітнього процесу.

  • Застосування ігрових  ситуацій на уроках, як засіб розвитку пізнавальних інтересів учнів.

  • Спільна діяльність вчителя та учнів -  сприяння розвитку творчої активності учнів.

  • Здійснення особистісно-орієнтованого навчання молодших школярів.

 

     

  1.  «Нові підходи до організації навчально-виховного процесу в початковій школі»  Серпень, 2016 р.


       1. Про підсумки роботи методичного об’єднання в 2015-2016   навчальному році.

                                                                                   (Кравець О.В.. – керівник РМО )

2. Нормативно - правове  забезпечення  початкової  освіти на  2016-2017н.р. і завдання, що випливають з Державного стандарту  початкової загальної освіти та оновленого  змісту Програми початкової школи.

                                                              (Леонтьєва А.О. – методист відділу освіти )

3.Методичні рекомендації щодо організації навчально -  виховного процесу  у 1 -х класах загальноосвітніх навчальних  закладах.

4.Методичний коментар. Реалізація оновленої Програми початкової загальної освіти у 1 класі.

                                           (Леонтьєва А.О. – методист відділу освіти,  Кравець О.В.. – керівник РМО)

Рекомендації  методичного об'єднання:

1. Добре вивчити зміст оновлених програм для 1 класу.

       2. Ознайомитися зі змістом підручників, за якими  будуть працювати, щоб підготувати потрібний матеріал (дидактичний, ілюстративний).                                 
       3. Для уроків підготувати більше ігровог матеріалу.
       4. За можливістю збільшити адаптаційний період.
       5. Вчителю необхідно мати великий запас ігор: дидактичних, рухливих, настільних.

   

2. “Модель професійної компетентності педагога  в умовах  наступності дошкільної та  початкової ланок освіти.

Соціально-психологічна адаптація  першокласників. “     Жовтень , 2016 р.

         1. Виступи на тему: «Особливості реалізації оновленого змісту   Програми початкової загальної освіти в 1-х класах. Перші результати.».  

                    (  Каращук Л.А., Плахтієнко Н.І.)                                                                                                                                                                                                        

2. Особливості адаптації першокласників до навчання в школі.  Казкотерапія для першокласника. (Ертман К.Г. ( див. тут і тут Сидорчук Т.В.)

3. Відкритий урок  ( Таран Л.В.)

4. Методичний діалог. Наступність та перспектива в роботі з дітьми дошкільного віку. Індивідуально-  орієнтовні моделі взаємодії педагога з дитиною.

 

Рекомендації методичного об'єднання :

1.  Продовжувати впроваджувати Державний стандарт з метою побудови навчального процесу на якісно новому рівні.

2. Здійснювати навчальний процес за оновленими програмами.

3. Дотримуватися Методичних рекомендацій 2016 - 2017 навчального року.

4. Створити умови для реалізації моделі цілісного освітнього простору на перехідному етапі від дошкільного закладу до початкової школи.

5. Реалізувати принцип наступності між дошкільною та початковою ланкою освіти.

6. Створити найбільш комфортні умови для безболісної адаптації першокласників.
7. Проводити спостереження за адаптаційним процесом першокласників.

8. Виявити проблеми в адаптації дитини до навчання в школі та провести необхідну корекційну роботу.

Рекомендації щодо успішної адаптації учнів 1 класів :

 

1. Урахування вікових  і індивідуальних психологічних особливостей  дітей.

2. Демонстрація вчителем віри в успіх дитини.

3. Зняття неуспішного оцінювання на перших етепах навчання.

4. Запобігання груповій критиці дитини або її робіт, а також порівнянь її помилок з постійними успіхами інших учнів.

5. Порівняння якості роботи дитини тільки з її попередніми роботами.

6. Вказуючи на помилки, намітити шлях до успіху.

7. Акцентування уваги на успіхах учня, перемогах.

8. Створення ситуації успіху.

9. Надання емоційної підтримки учням словами,  поглядом, дотиком.

10. Запобігання частому використанню в мові слів - заперечень.

11. Уроки організовувати лише на позитивних емоціях.

12.Недопустиму ситуації стресу на уроках.

13. Використовувати гру, наочність.

14. Пам'ятати правило " Учитель, який використовує в роботі з 6 - річками лише книжку і дошку - нічому не вчить".

3 - 4.  "Формування освітніх компетентностей на уроках в початкових класах шляхом впровадження в напвчально - виховний процес інноваційних технологій"

Круглий стіл.  Березень 2017. ( Методична розробка " круглого столу" тут)

1. Організаційний блок.

2. Теоретичний блок.

 - Новітні підходи до формування особистісних компетентностей учнів початкової школи. Виступ О.В.Фурт. Керівник РМО.

3. Методичний блок

  • "Інноваційні форми роботи з молодшими школярами" Відкритий мікрофон. Плахтієнко Н.І. Красінська ЗОШ
  • "Самоосвітня діяльність вчителя щодо пошуку механізмів, умов і факторів, які сприяють оптимальному процесу формування соціальної компетентності особистості" Полуденко  Н.П. Гейківська ЗОШ

4. Практичний блок

1. Презентація уроку ( виховного зваходу). Майстер - клас. Курілкіна О.О. Новопільський НВК

2. Перлини досвіду ( мультимедійні презентації)  Калейдоскоп думок. Ремінська В.О. Радіонівська ЗОШ

3. "Створення умов для спілкування молодших школярів на уроці шляхом використання інтерактивних технологій навчання". Обмін думками. Каращук Л.А. Лозуватська ЗОШ №1.

5. Підведення підсумків.   Фурт О.В. Керівник РМО

Педагогічні правила щодо формування основних груп компетентностей учнів

1. Головним є не предмет, якому ви навчаєте, а особистість, яку ви формуєте. Не предмет формує особистість, а вчитель своєю діяльністю, пов'язаною з вивченням предмета.

2. Допомагайте учням оволодіти найбільш продуктивними методами навчально - пізнавальної діяльності, навчайте їх вчитися.

3. Слід якомога частіше використовувати питання " чому?", щоб навчити мислити критично. Розуміння причинно - наслідкових зв'язків є обов'язковою умовою розвивального навчання.

4. Пам'ятайте, що насправді знає не той, хто переказує, а той, хто застосовує на практиці.

5. Привчайте учнів думати та діяти самостійно. Поступово відходьте від механічних переказів, дослівного відтворення.

6. Творче мислення розвивайте всебічним аналізом проблем, пізнавальні задачі розв'язуйте кількома способами,  частіше практикуйте творчі завдання.

7. Слід частіше показувати учням перспективи їх навчання.

8. Вивчайте і враховуйте життєвий досвід учнів, їх інтереси, особливості розвитку.

9. Заохочуйте дослідницьку роботу школярів.

10. Пояснюйте школярам, що кожна людина знайде своє місце в житті, якщо навчиться всьому, що необхідно для реалізації її життєвих планів.

Методичні рекомендації

1. Опрацювати вимоги державних   програм щодо формування основних компетентностей учнів з навчальних дисциплін.

2. Продовжувати впровадження особистісно орієнтованого навчання з використанням інноваційних методів навчання.

3. забезпечувати комфортні умови розвитку, формування ключових компетентностей, реалізацію природного потенціалу учнів у процесі викладання предметів.

4. Систематично працювати над підвищенням рівня викладання предметів, впроваджувати освітні інновації, сучасні інформаційні технології навчання, експериментально - дослідницький підхід з метою розвитку в учнів ключових компетентностей.

5. Урізноманітнювати структури уроків і методи роботи, відійти від шаблонів.

6. Будувати навчально - виховний процес за принципом діалогу, імпровізації.

7. Звертати увагу на психологізацію навчання як один із принципів методики навчання.

8. Активно займатися самоосвітою, поширенням передового досвіду, розробкою методичних посібників, авторських програм тощо.

                                                                 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вхід на сайт
Привіт, Гість
AvatarnoAvatar Мій профиль
Міні-чат Онлайн радио Опрос
Привіт, Гість
Зареєструйтеся або авторизуйтеся і отримайте всі переваги сайту.

Пошук
Посилання

«Методичний портал»

Наша кнопка
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Архів записів
Друзі сайту
Сходинки до вершин знань

Copyright MyCorp © 2018
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz