Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSСереда, 17.10.2018, 23:11


ХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХ
Меню сайту
Категорії розділу
Мультимедійні технології в середній освіті [3]
Інтерактивні технології [6]
Міні-чат
200
Посилання
Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 28
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Інноваційні технології в початковій школі » Інтерактивні технології [ Додати статтю ]

Самоаналіз уроку позакласного читання з теми: Урок щирої посмішки. Веселі вірші Грицька Бойка.

Самоаналіз уроку  позакласного читання з теми: Урок щирої посмішки. Веселі вірші Грицька Бойка.

    Даний урок  було проведено в 3-му класі за традиційною програмою навчання. Згідно з тематичним плануванням   - це чотирнадцятий  урок з теми «Світ дитинства у поезії та прозі».

    У класі навчається 14 чоловік з різним рівнем навчальних здібностей.

 Вивчивши особливості учнів класу та їхній освітній рівень, характер пізнавальної діяльності та свою готовність до застосування інноваційних технологій навчання використала елементи проблемного викладу матеріалу.

   На уроці була поставлена мета: показати багатогранність творчості Г.Бойка.

    Завданнями уроку визначила:

  • вчити дітей самостійно добирати інформацію до заданої теми, добирати матеріал цікавий для однокласників;
  • формувати навички   роботи в групі, оцінні судження;
  • розвивати інтерес до самостійного читання, вміння підтримувати свою думку словами з тексту;
  • виховувати любов до книги, доброзичливість, спостережливість, уважність.

    Відповідно з поставленими завданнями та дидактичною функцією обрала урок застосування  набутих знань, направлений на вироблення вмінь та навичок досліджувати творчість письменника, .

    В процесі підготовки до до уроку я спиралась на

  • принцип наочності від якого залежить ефективність навчання;
  • принцип доступності;
  • принцип свідомості та активності з метою формування стійкої цікавості і осмисленого відношення до навчальної мети;
  • принцип оздоровчої  направленості.

     Всі етапи уроку були направлені на досягнення мети і завдань уроку  з урахуванням особливостей учнів класу.

На протязі всього уроку велась системна робота по формуванню читацької компетентності молодших школярів з позиції усвідомлення себе як грамотного читача, здатного  до творчої діяльності.

     При проведенні організаційного моменту була візуально перевірена підготовка дітей до уроку та встановлено перший емоційний контакт з учнями класу, що дозволив створити сприятливу атмосферу для роботи; постановка проблемної ситуації на початку уроку, дозволила всім дітям активно включитися в творчу пошукову роботу.

 На протязі всього уроку велась робота над розвитком мовлення учні, діти були достатньо активні,  висловлювали своє відношення до  прочитаного, не боялися дати неправильну відповідь.

    

До підготовки матеріалів до уроку  долучалися самі учні, що дозволило їм використати різні джерела інформації при підготовці даного завдання.  Бесіди за змістом прочитаних ( прослуханих) творів сприяли формуванню комунікативних навчальних дій: побудова зв’язних висловлювань.

 

Діти працювали в парах, групах, що дозволило включитися в роботу як учням з високим рівнем розвитку так і «слабим» дітям.

 

     Виховання  любові до книги , спостережливість уважність здійснювалось під час  обговорення віршів.

     Розвиток школярів відбувався на всіх етапах уроку. Учні отримували нові знання, аналізували навчальний матеріал, вчились узагальнювати , самостійно відкривали та отримували нову навчальну інформацію.    Комунікативність учнів проявлялась в умінні вести навчальний діалог, розмірковувати і відповідати на поставлені запитання, активно співпрацювати в групі.

     Навчальна мета була основною на протязі всього уроку. Учні вчились використовувати набуті знання  про творчість  письменника; співставляти сюжет поетичних творів  з фактами зі свого життя.

    Працездатність на протязі всього уроку забезпечувалась за рахунок реалізації особистісно-зорієнтованого навчання, системно-діяльнісного підходу, різноманітних завдань і частої зміни видів діяльності.

 Фізкультхвилинка, можливість пересуватися по класній кімнаті для роботи в групах, вихід до дошки для виступів дозволили уникнути психоемоційного перевантаження, що важливо з позиції здоров'язбереження дітей.

     Атмосфера доброзичливості, задоволення від проробленої роботи на уроці дозволили учням піти з уроку з гарним настроєм

   

  Результат уроку – учні навчилися застосовувати набуті знання на практиці. Я вважаю, що поставлена мною мета досягнута, план реалізовано.

      Поєднання різноманітних аспектів методу проблемного  викладу сприяє не тільки набуттю учнями необхідної системи знань, умінь та навичок, але й досягненню високого рівня їх  розумового розвитку, формуванню в них здатності до самостійної творчої діяльності, розвиває інтерес до навчальної праці, забезпечує грунтовні результати навчання.

   

   

 

 

 

Категорія: Інтерактивні технології | Додав: vesta13 (25.03.2015)
Переглядів: 2161 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
Привіт, Гість
AvatarnoAvatar Мій профиль
Міні-чат Онлайн радио Опрос
Привіт, Гість
Зареєструйтеся або авторизуйтеся і отримайте всі переваги сайту.

Пошук
Посилання

«Методичний портал»

Наша кнопка
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Друзі сайту
Сходинки до вершин знань

Copyright MyCorp © 2018
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz