Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSП`ятниця, 21.09.2018, 08:48


ХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХ
Меню сайту
Категорії розділу
Методи навчання [6]
Міні-чат
200
Посилання
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 27
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Педагогіка » Методи навчання [ Додати статтю ]

Досліджувати, пізнавати, творити
Навчання природознавства у початковій школі потребує організації навчально-пізнавального процесу із залученням сучасних освітніх технологій. Із цією метою в рамках особистісно орієнтованого підходу активно використовують педагогічні технології навчання у співпраці. Зокрема, технологію проектної діяльності.
Про досвід впровадження проектів у позакласній діяльності та на заняттях варіативних курсів ми розповідали у попередніх випусках журналу (див.: “УПШ”, 2013, № № 1, 3). Сьогодні ж автори програми курсу “Природознавство” ознайомлюють читачів з особливостями організації проектної діяльності на уроках цього курсу.

Джерело: http://docme.ru/vL92
Категорія: Методи навчання | Додав: uvenal (23.04.2014)
Переглядів: 195 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
Привіт, Гість
AvatarnoAvatar Мій профиль
Міні-чат Онлайн радио Опрос
Привіт, Гість
Зареєструйтеся або авторизуйтеся і отримайте всі переваги сайту.

Пошук
Посилання

«Методичний портал»

Наша кнопка
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Друзі сайту
Сходинки до вершин знань

Copyright MyCorp © 2018
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz